Agentura XY
  • ÚVOD
  • REFERENCE
  • KONTAKT

Plánujeme efektivní reklamní kampaně

Shadow
Shadow
Shadow
Úvod / ATL

Jak vytvořit efektivní mediální plán?

Najměte si někoho kdo tomu rozumí, kdo Vám předloží jednoduchý souhrn možností a navrhne další postup. Najměte si reklamní agenturu! Myslíme agenturu, ne každý výrobce propagačních předmětů, nebo pořadatel akcí se vyzná v mediálním plánování. Pohybujeme se v médiích 20 let, o mediálním mixu můžeme psát dlouho, ale pokusíme se Vám stručně předat několik rad jak na to.

1) Popište si svého zákazníka!

Je podstatné vědět komu své služby a produkty nabízíte. Nejen znát jeho pohlaví, věk, příjem. Ale i jak se chová při nákupu, z jakého důvodu potřebuje Vaše služby a produkty, čím jste ho zaujali, atd.

Nemusíte hned volat výzkumnou agenturu, stačí se na chvíli stát vaším zákazníkem.

2) Zjistěte co chce vědět.

Mnoho společností se rozhodne pro určitý trend komunikace a toho se drží. Trendy i nákupní chování se, ale stále mění. Musíte zjistit co právě teď Váš zákazník vyžaduje a to mu nabídnout.

Konzultujte svoje propagační materiály a komunikační plán již v průběhu jejich přípravy se svými přátely. Uvidíte co detailů z toho vyplyne.

3) Plánujte!

Velmi podstatný krok. Naplánujte si konkrétní období podle Vašeho předpokladu vývoje prodejů. Udělejte si detailní harmonogram jak a kde budete komunikovat svoji nabídku.

Víme, že je občas těžké odolat některým půvabným obchodním zástupkyním nebo zástupcům, ale většina neplánovaných kampaní nemá efekt.

4) Chtějte a získejte bonusy.

Média nabízejí různé slevy, bonusy a výhody. Tváří se, že je to maximum co Vám můžou nabídnout. Téměř vždy mají ještě eso v rukávu, tak ať Vám ho ukážou.

Ptejte se, chtějte znát všechny varianty. Společně s accountem přijdete na další možnosti, jak zefektivnit kampaň. Ať si svoji provizi zaslouží.

5) Kontrolujte a vyhodnocujte!

Na konci období je důležité se s Vaší týmem sejít a vyhodnotit jak dopadla komunikace Vaší firmy. Najděte co se podařilo a co nikoliv. A použijte to pro další plánování.

Ptejte se

Naslouchejte

Komunikujte

C_11C_15C_4BSN_186BSN_188BSN_170

 

To je pár kroků k efektivnímu plánování. Další vám rádi sdělíme osobně.

Co je u nás nového?

  • Samplovali jsme antiperspirant Borotalco
  • Realizovali jsme kampaň pro 3Suisses v Rusku
  • Pro společnost Evona jsme připravili SMS soutěž
  • Realizovali jsme TV spot pro portál Lekarna.cz

Zajímavé odkazy

SamplingPack - vkládání vzorků
Jsemweb - moderní weby
2oom - grafické studio
Digisvet – audio/video

Ostatní stránky

  • Ochrana osobních údajů
  • Prohlášení o přístupnosti
  • Podmínky užití
  • Mapa stránek
Copyright © 2023 , Agentura XY, s.r.o., všechna práva vyhrazena | Webdesign JsemWeb.cz
Nahoru